1 ay 22 günlük bebeğim var ya çok üşüttüm yada enfeksiyon dan bi anda üşümeye titremeye başladım ateşim çıktı yataktan çıkamaz hale geldim 1 gün bekledim düzelir diye düzelmeyince bebeklerde ilgilenemeyince özel bi hastaneye gittik orda idrar yolu enfeksiyonu dedi bana 2 tane serum bağladılar ateşim 38.5 tu onlar beni biraz toplardı terletti ilaç olarak ta sef 1000 mg yazmış ama bebeğe çok fazla gelmez mi diye düşündüm normalde 2 saat emzirmeden göğüslerim şişer di tişörtüme geçerdi ama göğüslerim o kadar yumuşakki sanki süt az geliyor gibi hissediyorum normalde yara olmayan göğüslerim yara oldu lütfen başına gelen varsa düzeleceğini söylesin 2 gündür hasta olduğum için çok fazla bişey de yiyemedim sürekli terledim lütfen sadece bilgisi olanlar yazabilir mi 🙏?