Divayorgunxx Kızlar nasıl gidiyor.alısabildikmi.benim kanamam bitmedi hâlâ. Normalmi .sizdede varmı bu durum
ByAslan Divayorgunxx 47 günlük oldum hala ara ara kanamam oluyor bugün kontrole gideceğim eğer sıkıntı yoksa spiral takılacağım
betul97_ Divayorgunxx Benim 30 günlükken bitmişti 2 hafta sonra tekrar bir başladı az az şimdi bitti 60 günlük anneyim
1mom1 Divayorgunxx kanamam 15.gün bitti 17 gün tekrar başladı 30.gün tamamen bitti ,şimdi 42 günlük anneyim arada regl olacak gibi ağrım oluyor ama gelen giden yok
ByAslan Divayorgunxx valla benim 3 tane oldu hepsi de küçük eşim mecbur istedi artk yoksa 5 6 diye giderdi 😁🙈