Melosing lena00 kullandım ben oluyor ama çok zor bıraktım o yüzden. Sizin modeli tam bilmiyorum gerçi bizimki mandalına basmadan çalışmayandan ondan zorlanmış olabilirim
feyzas lena00 kullanıyorum ama tam oturmuyor elimle tutuyorum mecburen. Hastalık sürecinde balgam atmada çok işimizi gördü. V12 bendeki
Melosing lena00 çekim gücü gayet iyi zaten aparat çok az kısmını kullanıyor sorun yaşamadık. Eğer düğmesine basılı tutmadan da kullanabilecekseniz kullanışlı olur