minikcivcivim2 Merhaba hanımlar gebelikte oluşan sonrasında geçmeyen göbek fıtığı için ameliyat olan varmı
3prenses1prenss minikcivcivim2 ben oldum canım sezeryan gerçekleştikten sonra onun ameliyatını da oldum
Themom_ minikcivcivim2 Babam olmuştu minicik bir çizgi var göbek deliğinin üstünde. 1 gece yattı ertesi gün taburcu olmuştu
minikcivcivim2 3prenses1prenss merhaba nasıl geçti acaba ağrısı oldu mu yada nasıl farkediliyor göbek deliğinin dışarı çıkık olması ile mi
neanladinyurdagull Ayni konu için araliksiz 3 post açacağınıza bir kez açıp yorum yaparak üste çıkabilirsiniz bilginiz olsun
minikcivcivim2 neanladinyurdagull farkında değilim yani tam anlayamadım ilk kez bişey danışıyorum fikriniz için teşekkürler
3prenses1prenss minikcivcivim2 sezeryan olduğum esnada olduğu için belden uyusturulmali sonrasında ağrım sızım olmadı hiç pansumanim yapıldı 15 gün sonra dikislerim alında çok şükür rahattim yani bir sıkıntım olmadı göbek deliğim çok büyüktü dışa doğru yama koydum dedi doktor