55 günlük ikizlerim var.Çok sıkıntılı süreçten gectik sütüm baya azaldı.Gün içinde anne sütünden cok mama alıyorlar.Gece 2 saatte bir acıkıp uyanıyorlar.90 cc mama içiyorlar.Çok sık değil mi ya.Ben mamada beslenme aralıklarının daha uzun olduğunu duymuştm.Kiloları iyi iştahlılar.