Hvvyldz Kızlar mama için e bebekten termos almıstım yaklasık 1-1 buçuk senedir kullanıyorum saatlerce sıcak tutardı durup dururken sıcak tutmamaya basladı gece mama yapmaya kalkıyorum buz gibi. Başına gelen varmı yada neyden dolayı olmustur sizce
neanladinyurdagull Hvvyldz bozulmuştur artık ilk çocuğumda da yaklaşık 1 sene kullanabilmiştim.İkinci çocuğumda da 11 aydır kullanıyorum artık eskisi kadar sıcak tutmuyor gidici 8 saat resmen kaynar halde tutardı.Artik termosluk görevinden istifade ettiler 🙄