nursnmh Themom_ şuan aklıma birşey daha geldi Sma içerken cabuk iciyordu cok su gibiydi bu hipp mama daha kalın acaba biberondan cekmesi zor oldugu icin mi içemiyor biraz daha sulandirip verecegim insallah işe yarar sizce.?
gmn nursnmh mamayi nasıl sulandirican nasıl yapılıyorsa o şekil ver kullanım şekli dışına çıkma bağırsakları bozarsin cocugun normal bagirsak gelişimi her cocuk başlarda gaz problemi yasiyo küçük daha bağırsakları anne sütü verdigim halde benimkide gazli bebekti doktorun verdiklerini kullan geciyo 3 ay olunca
Themom_ nursnmh mamayı nasıl daha cok sulandıracaksınız ki? O zamam mamanın besleyiciliği kalmaz ki. Birebir aynı ölçüde yapmanız lazım bağırsaklarıda bozulur. Probiyotik danışın dr probiyotik kullanın
Miracinannesi_ nursnmh üstüne emziriyorsan iyi ama sadece mama alıyorsa 75-90 cc arasinda alması daha iyi olur canim
atarepla Ben hipp kullanıyordum aşırı gaz kabızlık yaptı. ve son zamanlarda sürekli kusuyordu. Daha içerken bile kusuyordu. Bebelac golda geçtim iyi gibi kusması filan geçti şimdi. Sma da çok kusturdu ve bebeğim sevmedi onu da kullanmamıştım.
odtz nursnmh benim bebeğimde 1,5 aylık ortalama 70-80 cc ile doyuyor Ama 1 ay erken doğdu ben midesi küçük diye düşünmüştüm