Tubasu Dyson ın şarj konusunda sıkıntı yaşayanlar, muhtemelen 3+1 evde dip köşe temizlikte kullandığı için öyle söylüyordur. Adı üzerinde dik süpürge büyük temizlik için kullanılmaz. Üstünkörü süpürmek için kullanıyoruz iki günde bir şarj ediyorum gayet de yetiyor ve günde en az ikişer kere de mutfak salon yatak odasını muhakkak süpürüyorum. Büyük temizliklerde büyük makine kullanılması gerekiyor zaten bu şartlarda kullandığımızda Dyson çok rahat gidiyor.
Bu arada ben bir tam şarjla, orta modda arabayı bile süpürüyorum. Sarj konusunda hiç sıkıntı yaşayan da duymadım