Deletedmom_117 zatiahar Doğumdan sonra uyusmalziktan birşey olmaz ki sadece sarılığı uzar başka bir durum var sana soylemiyolar galiba
zatiahar Deletedmom_117 evet uzadı biraz sarılığı, inşallah başka bir durum yoktur bakalım doktor sarılıktan bahsetti bugün sadece
zatiahar tugkah size de çok geçmiş olsun, evet öyleymiş sarılığı uzadı, biraz daha kalacakmış yoğun bakımda
bhrbrc zatiahar geçmiş olsun benimle bebeğim arasında da ABO uyumsuzluğu vardı sarılığı uzadı 3 gün fototerapi aldı. Sonrasında geçti çok şükür ben de çok evham yapmıştım ama geçiyo korkmayın.
zatiahar bhrbrc çok sağ ol canım cevap için benim bebeğimin de 3. Günü ilk güne göre daha iyi çok şükür bakalım ☺️