2 ay sonra kızım 3 yaşına girecek tam uyku düzeni yerine oturdu derken son 2 aydır yine berbat bir hal almaya başladı ayrı odasında yatardı bizimle yatmaya başladı onu geçtim gece asla uyumuyor sabaha kadar 10 kere kalkıyor ve sabah 8.30 da bize gün başlıyor . Saat 1.30 oldu bu çocuk hala ayakta o kadra parkta oynattim duş aldırdım bana mısın demiyor ve hergun bu halde olmaktan çok yoruldum . Yok mu bir uyku ilacı vs gerçekten halim kalmadı artık ya