relaxanne kardeşim keşke seni teselli edecek cümlelerim olsa… benim de kızım var 4 aylık daha. Düşünüyorum Rabbim benzetmesin hiç birimizin evladını ama yapacak koruyacak gücümüz yok maalesef. İkbalin ailesi kızını korumak için eğitim hayatını bitirip açıköğretime almışlar senelerdir bu psikopatla uğraşmışlar. Kız yalnız asla dışarı çıkmıyormuş. Bazen naparsan yap olmuyor, çare yok. Fanusa mı kapatalım . Ama bize düşen elimizden geleni yapıp gerisini Allah’a bırakmak . İyi ki hesap günü var . İyi ki zalimler için yanacak çayır çayır cehennem ateşi var . Hayvanlara , kız çocuklarına, bebeklere yapılan zulümler için işkenceler bin beterini yaşayacaklar o Çetin günde . Rabbimln adaletine azametine intikmına sonsuz güvenim . İçimi az da olsa rahatlatıyor.
Bismillahirrahmanşrrahim…
Ateş, onların) derilerini yakıp kavurdukça, azabı tatsınlar diye (yeni) bir deriyle değiştireceğiz. Şüphesiz ki Allah, (izzet sahibi, her şeyi mağlup eden) Azîz, (hüküm ve hikmet sahibi olan) Hakîm’dir. (4/Nisâ 56)
. Rabbim bizleri affetsin inşallah. Zalimler için yansın cehennem
Bismillahirrahmanirrahim
Rabbimiz! Bunlar bizi saptırdılar. Onlara ateşten kat kat azap ver.” der. (Allah) buyuracak ki: “Hepinize kat kat (azap) vardır. Fakat bilmiyorsunuz.” (7/A’râf 38)
Uyuyamıyorum gördüklerim okuduklarım karşısında. Bebeğim yanımda huzursuzlanıyor ., belki benim bu düşüncelerimden diyorum. Bilmiyorum ben teselliyi her zaman seccademde , Rabbimin ayetlerinde buluyorum .