gencmom_ Kızım artık 2 yaşında bizi neler bekliyor bilmiyorum sabah nasıl uyanacağız onuda bilmiyorum Salı günü de aşımız var 😂 İyi ki doğurmuşum kız sezeryan doğurdum ama aramda bağ var burdan sağlık bakanlığına da sevgiler 😂 07.10.2022, 🥲
Minigim2 gencmom_ maşallah canm demek kızımdan bır gun buyukmus mınık😊😊 saglıklı mutlu huzurlu yılları olsun 🪷🎈
gencmom_ kirikkalp kız heyecan yaptırma 1 yaş felaket geçti eğer daha fenası geliyorsa tek göz kırp yok daha çok düzelir durumlar dersen iki göz kırp 😂 Şaka Bi yana bugünden itibaren gümbür gümbür hissettirdi 🥲 Teşekkür ederim ❤️
kirikkalp gencmom_ 50 tane göz de kırpsam hiç bir şekil de anlatamam 😂😂🤪🤪 Yaşaaa hayatım sadece anın tadını çıkar 🥰
gencmom_ Minigim2 normalde 10′unda doğacaktı ama 7sin tercih etti hem kandildi Şimdiden kızınızın da doğum günü kutlu olsun 🥲❤️
Minigim2 gencmom_ evet hatırlıyorum 7 sinde hastanede yatıyordum. 1 gun sunı sancı verıldı ama acılmam olmadı yoksa 7. Gelecektı. 🥺 Çok tesekkür ederım 🪷🎈
GokcelifMom gencmom_ Sağlıklı, mutlu, huzurlu, bereketli ve çok güzel yaşları olsun inşallah 🙏 Rabbim hep hayırlı insanlarla karşılaştırsın, tahtı da bahtı da çok çok güzel olsun inşallah 🙏 🌸
gencmom_ Minigim2 kız ben yolda doğurdum gittim baktım çocugun kafası abooo 😂😂 Hemen doktor sezeryana koşturdu beni hahshsh benim doğumum çok komik oldu altıma yapıcam diyorum güldürmeyin o pislik değil sadece çocuk diyor doktor benim ki 40.haftada geldi 😂
Minigim2 gencmom_ sezeryanı kendın mı tercıh ettın canm ne guzel gelmıs. Ben 38+3 de suyum geldı kanamayla beraber oyle gıttım hastaneye baya korkmustum ama 1 gun sunı sancıyla 4 cm acılmam oldu o yuzden sezeryana alındım