pnarrzeyn Kızım 15. Ayında ama hala kendi oturup kalkmıyor dikilmiyor(desteksiz) yürümüyor aynı durumu yaşayan var mı doktor bi problem yok dedi sonradan mı ayaklanır
AnnaGloria pnarrzeyn 18 aya kadar yürümezse tekrar bir gidersiniz doktora teşvik edebilirsiniz kendini kaldırıp koltuğa falan tutunma sıralama yapıyor mu
Miracinannesi_ pnarrzeyn 17 aylik yürüdü şuan 18 aylik hala basamakları emekleyerek çıkıyor doktor sorun gormediyse hiç endişelenme illaki yürüyorlar. Ayakta olduğu bir vakit eline çok istediği bir oyuncağı ya da eşyayı tutustur denge kurmasına yardımcı olur
Umay-gmz pnarrzeyn hangi doktora gittiniz, benm kızım da 12 aylık olacak yapmıyor sıralamıyor kalkmıyor basmıyor daha dığrusu , geçen cuma nörolojiye gittim kan da vitamin kas değerlerine bakacak kan vereceğiz yarın
dolis pnarrzeyn evet ayaklanır Allah’ın izniyle.bbeim kızım tam 15 aylık yürüdü aniden ayağa kalktı öncesi hiç emeklemedi
Hilal9 Sevdiği oyuncagını alın elinize ayakta durun gel al diyin bak bende ne varr aaaa buda neymiş böyle diyerek alıştırdım adım atmaya yoksa bnmkininde niyeti yokru haydi beni yakala ayyy burda ne varmış falan diyodum ona oyle oyle alıştı 13 aylık yürüdü 15 aylık suan
pnarrzeyn Umay-gmz cocuk doktoru baktı bi sorun görmedim ama isterseniz nörolojiye gidin dedi yarın ona götürcem inşallah bişiy çıkmaz
eliaa Canın 24 aya kadar yolu var doktor söylemişti sormuşum ,benim oğlum 19 aylıkken bir anda yürüdü şimdi koşuyor emeklemesi de geç oldu sıralaması da geç oldu , o kendini hazır ve cesareti olunca yürür onu ve kendini strese sokma ❤️
pnarrzeyn eliaa teşekkür ederim inşallah cocuk doktoru bi problem yok dedi ama ilk bebeğim illa korkuyo insan
Umay-gmz pnarrzeyn inş çıkmaz ki sanmıyorum , bnm gittiğim doktor dik durması için bir ayımız daha var sıralaması içinse üç ayımız var dedi kızım bu pazar 12 aylık olacak , mr için erken endişelenecek bi durum göremedim dedi yine de kan aldırdı vitamin ve kas enzimlerine bakılacak yarın çıkarda tahlil sonucu çrş günü tekrar dr yanına gideceğim
Tubaaa0 pnarrzeyn benim kızımda 16.5 aylık hala yürümüyor hiç hevesi de yok. Kendisi desteksiz ayakta duramıyor önce bir ayakta durması lazım ama korkuyor direk oturuyor
Blikate Doktorumuza 12 aylıkken sormuştum annelik işte ilk adımlarını görmek için acele ediyordum. Dr dediki hiç acele etme nasıl olsa hayatı boyunca yürüyecek zamanı gelince yürür kendisi dedi. Öylede oldu çok şükür şuan 15 aylık ama yine arada dengesini kaybedip düşebiliyor. Mesela 13,5 aylıkta yürüyemiyordu birden yürümeye başladı senin bebişte öyle yapacak kesin annesi üzme kendini