poyrikim merhaba benim bebeğime de yaptıklarında aslında koldan pek tercih edilmediği halde o şekilde yapmışlardı. Ve aynı şekilde kolunda aşırı derecede şişme ve kızarıklık oluştu. Kısa bir süre içinde de bebeğimin her yerinde lenf bezi oluştu. Sizi korkutmak gibi olmasın tabi ki ama durum böyle bizde. Doğru düzgün yapmadılar bence bebeğimin aşısını. Onlar yüzünden lenf bezlerimiz büyüyor ve 2 ayda bir kontrole çağrıldık Hematoloji bölümüne. Gerçekten çok keyifsizim çok canımı sıkıyor bu durum. Ama inşaallah bişey olmaz diye umut ediyorum.