HE-SEN-COK-BILIYON Hivaa doğduğundan beri asla sevmezdi hiç kundaklamadım o yüzden kundak yapınca ağlar uyumazdı. İyiki de öyle olmuş 🤷🏻♀️
Hivaa Bebegimm1 bende sallamadım hiç kucakta hemen uyuyordu bırakıyordum. Ama kundak mecbur kaldım uyumuyordu şimdi de zorlanıyorum
MinikPandam_ Hivaa kundaksizliga mi? önce bi garipsedi yatakta döndü durdu bir kaç gün ara ara uyandi sonra alıştı. öyle meme bıraktırma gibi zahmetli bir iş olmuyor kundaktan çıkmak
yagmur35yy Hivaa bebekken çok kundak sevmiyoduk 7 aylık olunca kundak aşkı dogdu şimdi kundaksiz uyumuyo
zeynepa7_ Hivaa 2 ay 5gunluk olduk bugün çok nadir çok huysuz oldugu geceler kundakliyordum sonra baktım geceleri kolları çıkarıyor yapmayı bıraktım zaten çok sevmiyordu uyuduktan sonra kundaklayabiliyordum ki hareketleriyle kendini uyandırmasın tekrar diye
Annegibi2006 Hivaa 1 hafta falan yapmayın sonrasında yaptığınızda o da rahatlıyor bi ara istemiyorlar öyle bir dönemde sanıyorum