Kızlar yani çabamı görseniz.. yemiyor. 1 yaşında oğlum. Yemeğin içinde havucu anlarsa tükürüyor. Patates sevmiyor. Kabak brokoli.. balık , kıyma, anında kusuyor resmen. Tek yediği şey tarhana.. inanın yani. Bugünde tarhanayı zorla zorla yedi. Neler yapıyorum ona çeşit çeşit. Çöpe neler gitti. Eliylede vuruyor kaşığa verme bana diye heryer yemek..🤦🏼♀️ ne yapacağım böyle bilmiyorum.. yorumlar gördüm burada herkes günde 3 yada 4 öğün yediriyor.. ahh ahh .. benimki sabah kahvaltı, oda zorla yutuyor.. öğleden akşama kadar ağzına sokmaya çalışıyorum tek öğünü😣