Kızlarrr çok zor durumdayım oğlum 3 aylık ve sürekli ağla atakları meme reddi biberln reddi gece gündüz asla uyumuyor gözleri kapalı ağlıyor. Ağrısı var gibi böyle normal aağlamada değil ne yapsam olmuyor sizler nasıl aştınız bu durumları sizce neden böyle? Salya akıtıyor ce sürekli el ağızda acaba dişmi geliyor diyorum ne yapcam bilmiyorum ya şaşırmış durumdayın