busearass Kızlar sezeryan doğum yapalı 54 gün oldu 40. Gün akıntılarım bitti ama bugün kahverengi yoğun sümüğümsü bir akıntı var ve sağ kasığımla belimin sağında inanılmaz bi ağrı var yaşayan oldu mu acaba ?
mrvyhya busearass kan mi verseniz acaba yada idrar enfeksiyn olabilir mi seseryandan hemen sonra yaşadım ben sizin baya zaman geçmiş
ozturksibel busearass sezaryen sonrası vajinal gaz oldu mu sizde benim 40 gün oldu daha yeni geçiyor gibi sebebi ne acaba
Themom_ busearass 17 ay önce spinal sezaryen oldum hic böyle bir sorun yaşamadım. Mutlaka doktorunuza gidin ya sıkı üşüttünüz ya da enfeksiyon ama sizin olay ağrılı akıntı diyorsunuz o yüzden %90 enfeksiyon yaşadığınız durum fitil verir rahatlarsınız.
albatross Ben de sezeryan oldum,82 gün oldu. Bende de ara ara kahverengiye yakın akıntı ve ağrı oluyor anlam veremiyorum.
busearass albatross Acaba sebebi nedir ? Tek taraflı sancı olunca korkuttu geçen hafta doktorum alttan muayene ettiğinde her şeyin iyi olduğunu smear testinin temiz olduğunu söyledi üstüne bu olunca tedirgin oldum
busearass ozturksibel oldu tabi özellikle 2 hafta mahvetti beni 3-4 haftaya gaz düzeldi şimdi büyük tuvaleti bekliyorum o da hala kabız gibi bazen o ağrı yapıyo
Themom_ ozturksibel ayaklarımı üşüttüğümde normal gaz oldu siz demek ki vajinadan çıkartıyorsunuz su anlık hastaneden gazımı çıkartmadan çıkamacağımı ayaklarımı sıcak tutmamı ve üşütmemi önermişti o sekilde normale dönmüştüm.