Gmzznrr Biz bugün 60 günlük olduk 2 aya yeni mi girdik yoksa 3.aya mı girdik anlamadım soranlara ne dicez şimdi 😀
Elmsnghn Gmzznrr 3 aylık diyeceksiniz 😂2 ayını yaşamış 3. Ayını yaşıyor çünkü.😅 Rabbim sağlıklı mutlu huzurlu nice aylar seneler ömürler nasip etsin insallah 🥰
BuzluKahve Gmzznrr Girilen ay değil, biten ay söylenir. Yaşda da öyle. Şu an 2 aylık. (3’ten gün alıyor) iki hafta sonra 2,5 aylık olacak gibi.