Melisaag Doktora gittiniz mi hiç? Hormonlarınıza baktırdınız mı? Prolaktin yüksekliği veya düşüklüğü hamileliğe engel, tiroid yüksekliği, düşüklüğü de aynı sekilde.
Ayağa kalkıp, yatmanızla bir ilişiği yok hamile kalıp kalmanızın. Bana 3 tane doktor bizzat söyledi bunu halk arasında yayılmış bir hurafedir bu diye.
Spermler ışık hızı ile ilerliyor yani siz ilişki sonrası sağa, sola dönmeye çalışırken bile çoktan rahime ulaşmış oluyor spermler yani.
Ovülasyon günlerinizi takip edin birde regl sonrası hemen ilişki yaşayın.