Themom_ eso11 İlk çocuğunuz mu? Yoksa nasıl bu kadar yüksek bir değer için var mı hamilelik diye sorabiliyorsunuz anlamadım🤯 Hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
gencmom_ eso11 bence yok şaka yapmışlar sana buradakiler sen Bi 9 ay bekle sonuçu hep birlikte görürüz 😂 Şaka Bi yana gözün aydın sağlıkla kucağına al ❤️
bebisliozlem eso11 ay ilk gebeliğimde bende o rakamlarda öğrenmiştim 5+6′ydık ama nasibi yokmuş dünyada yavrucağın 10 haftalıkken kaybettim 🥰 şimdi dünyalar tatlısı kızım oldu, kızımı beta değeri 41 ile öğrendim
bebisliozlem Kız o değilde 😂 @eso11 benden 1 gün sonra doğurmuşsun galiba bebişini ve de şimdi hamilesin tam olarak hayallerimi yaşıyorsun bu arada bacım 😂 bir de ben seni happy mom’dan da tanıyorum galiba 😂 ismin yabancı değil gibi