Herkes’in psikolojisi çok bozuk. Malum yaşananlar çok kötü. Sapıkları katilleri canileri kafaya takıp onları emeline ulaştırmayalım. Hepimiz 1 olsun 3 olsun 7 olsun Ayet’el kürsi okuyup şeytan olmuş pisliklerden Allah’a sığınalım arkadaşlar. Allah onların elindeki insan olsun veya hayvan olsun mazlumları kurtarsın inşallah dualarımızın gücü ile. Ben bu gece 7ayetel kürsi okuyup uyuyacağım. Allah çocuklarımızı korusun. Amin…