İyi geceler güzel anneler 🌸
Geçen sene Aralık ayinda spiral taktirmistim bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamadim doğru düzgün adetim düzenli geldi sadece ara ara adet olcakmisim gibi ağrılarım oldu,neyse tabi ortada bişi yok ama her kadında olduğu gibi hiç aklımdan da çıkmıyor kaydı mı acaba diye sürekli kafamda,bundan yaklaşık bir ay önce bir basladim illa günde yarım saat uyuyacam akşam uzerine doğru dedim demir eksikliği falan herhalde sonra dün sabaha karşı WC gittim kırmızı canlı kırmızı kan gelmişti böyle biraz adet oldum herhalde dedim sabah uyandım baktım hicbirsey yok sanki hiç sabah kanamam gelmemiş gibi tabi gene aklımda deli sorular kaydimi falan diye ama hiç agrimda yok ki yani ☹️ korkuyorum acaba spiralim mi kaydı diye daha önce başına gelen var mı varsa nasıl anladınız yazın lütfen 🙏ramdavu alcam ama yok taa 15-20 gün sonraya var