betul1221 27 çok sıcak bebek için.. zaten bebekler 3 yaşa kadar üşümez diyor çoğu doktor 🙁 kızım ilk doğduğunda bizde bilemedik, yavrum hep isilik döktü. Doktora oda sıcaklığı 25 filan demiştik, çok kızmıştı bize hasta mı edeceksiniz çocuğu 22-23 ideal demişti.. çocuk sizin çocuğunuz, kırmadan doğrusunun bu olduğunu anlatın inşallah anlarlar ✨