Merhaba arkadaşlar
6 ay 20 günlük bebegim var gece olunca sürekli uykusundan aglama krizi ile uyanıyor aniden neden oldugunu Bi türlü anlamadım 15 20 dakika sakinleşmesi sürüyor sonra tekrar uyuyup Bi süre sonra tekrar öyle kalkıyor sizde yaşadınız mı bu durumu