Oğlumun 10 dakika sonra doğum günü 😢 o kadar seviyorum ki onu. O benim mucizem , vefat eden ablasindan sonra hayatımıza güneş gibi doğdu ☀️ İlk adımlarını attığında buraya yazmıştım , neden anne demiyor ? Diye post bile açmışım şimdi susturabilene aşk olsun 😍 Minigimmmm 2. Yaşın kutlu olsun her zamannnnn iyi bir insan olman için elimden geleni yapacağım. En önemlisi bu ülkede bu kadar ADALETSİZLİK varken adaleti savunman için her şeyi yapacağım, kadınlara nasıl davranman gerektiğini , nasıl iyi bir insan olman gerektiğini her şeyi öğreteceğim…. Karanlıklarla dolu bu ülkede ışık saçman için çabalayacağım. 🌸🤍 Sen benim kalbimsin. Seni cooook seviyorum 😍☀️