Melisa0007 semanrr007 herkesin yöntemi farklı ben ilk başta robottan geçirerek verdim zaten tadım şeklinde oluyor ilk 1 ay böyleydi sonra zamanla hafif pütürlü sonra direkt pütürlü verdim bebeğinize güvenin onun hazır olduğunu anlayacaksınız
aslanmommy semanrr007 ben hiç makinede çekmedim. Hep çatalla ezdim. Pütürlü verdim. Şuan 7 aylık doktorumuz kıyma bile yedirtti. Hiç bir sorun yaşamadık çok şükür.
Melisa0007 semanrr007 hayır yaşamadık bi 11 aylıkken kalmıştı daha doğrusu artık refleksleri geliştiği için öğürüp kendi çıkarabiliyor