ceren_1116 Bunlar referans dışı çıkmış sonuçlar oğlum 2 yaş 2 aylık ne anlama geliyorlar yardımcı olur musunuz? İnternetten bakmak istemiyorum korkuyorum bir sürü şey çıkıyor.Doktorun söylemesini bekleyemiyorum
SevimliHayaletCasper ceren_1116 hemşire değilim fakat bebeklerin değerleri referans dışı çıkar. Çünkü bu değerler yetişkinlere göre belirlenmiş bi sorun olduğunu düşünmüyorum
asselll ceren_1116 değerleriniz çok pik noktada referans dışı çıkmamış yani normal bebeğiniz yakın zamanda enfeksiyon vs gecirmissede bu şekilde çıkabilir sadece şekeri sınır gibi ama tok verdiyse kanı oda normal bence korkmayın
ceren_1116 SevimliHayaletCasper teşekkür ederim inşallah öyledir çünkü çok farklı bi sorun için gittik başka bir sıkıntı çıkmaz inşallah 🙏🏼 diğer terimleri bilmiyorum ama glukozun şeker olduğunu biliyorum