zehra777 Selam kizlar siz kac aylliken mama sandalyesine otuturdunuz? Benim kiz 5aylik olucak yarin,doktora gidicez ek qida icin
ezgikrby zehra777 kiwi koala çok memnunım 7. ayda başladık ama tayinden dolayı eve yerleşip sipariş etmemiz uzun sürdü 6. ayda oturağa oturtuğ ek gıda verebiliyoduk
ezgikrby zehra777 aşırı memnunum çok kullanışlı bir model yemek yerken açıyorum işimiz bitince dümdüz kapandığı için dolabın yanına koyuyorum yer kaplamıyo hiç öyle ortada açık duran modelleri sevmiyorum. Tepsisi çıkıp kolayca yıkanıyo aynı şekilde minderi de öyle 🌸
zehra777 ezgikrby a ne guzel bende hep acik olanlari sevmiyorum tum modelde oyle oluyo cok saolun bu modelden alicam❤️🥰