Arkadaşlar merhaba sezeryanla 3 doğum yaptım Allah’a şükür hiç sıkıntım olmadı evlatlarım ve ben sağlıklıyız gel görelim 3. Bebeğim daha bir yaşında ve tekrar kazara hamile kaldım yani 4. Sezeryan olanlar varmı aranızda risklerini okudum çok korkuyorum lütfen başına gelen ya da bilenler yazabilir mi .?