26merve26 Husnur bende aynı şekilde 2,5 tog alıp duruma göre başta içinde zıbınla eğer soğuk olursa gecelik üstüne giydiriyorum sıcacık 5,5 yaşında bir sıkıntı yaşamadık küçük oğlumuzda aynı şekilde yapacağım