anneyim09 Kızlar cidden dünden beri psikolojim alt üst oldu artık ölenler kurtuluyor bizi çok zor günler bekliyor diyorum tik toka giriyorum hep savaş haberleri israil saldıracak vs diye
Umutunannesi_ anneyim09 bugün bende aynı şeyi düşündüm inşallah düşündüğümüzü korktugumuzu yaşatmaz rabbim 🤲
bircagoniko Umutunannesi_ aminnnn en çok anne olduktan sonra anladım çocuğum için geleceği için çok endişeleniyorum
ayisit 5 yıl da geçse 50 yıl da geçse burası Orta Doğu her an her şey olabilir bu coğrafyada yüzyıllardır savaş vardı var olmaya da devam edecek.
yildizmom-2023 bircagoniko bunu bende dusunuyorum onları dünyaya getirerek onlara kötülük mu yapiyoruz acaba diye. nasıl bı gelecek bekliyor içim kararıyor.
bircagoniko yildizmom-2023 gerçekten öyle tam içimden geçeni yazmışsınız onlar daha küçücük keşke herkes kendi toprağıyla yetinse diye dua etmekten başka çaremiz yok Allah düşürmesin evlatlarımızı böyle bir duruma