fatma_sonmez Kızlar bestiron kullanıyorum ama kabız yapıyor,1 şile bitti yenisini almadım 4 gündür yapıyor,kabızlık yapmayam demir ilacı var mı
Elmsnghn fatma_sonmez bı doktora götürüp kan tahlili yapın isterseniz. Benim oğluma 8 aylıkken kan tahlili kontrol amacıyla yapmışlardı. Kan değerleri normal diye demir ilacını bırakmıştı doktor. Bı şişe bitmemişti bile sanirim. Bestron kullanmıştık bizde.
arzu2901 fatma_sonmez wellcare kidsfer demir ilacını kullanıyoruz hiç bi sıkıntı olamsi bebeğimde. Doktorunuza sorarak alabilirsin.
fatma_sonmez Elmsnghn bunu söyledim kabız oluyor diye demiri gün aşırı ver dedi ve probiyotik verdi,bitince almayım bakayım bi dedim cocuk yapıyor yani yarın mesaj atıcam doktora artık
nili1104 fatma_sonmez kabızken enterogermina kids ağızda dökülen bir probiyotik var doktorum onu önermişti döktüğüm gün ya da ertesi mutlaka kaka yapıyor. Birde ekerin probiyotik yoğurdu var kesinlikle tavsiye ederim
Aintyourmama Bizde ocean kullanıyoruz o da tam tersi ishal yaptı bizi bıraktık bestiron kullanıyorduk ondan önce iyiydi
fatma_sonmez Doktor ocean kullan dedi 1 ml kabızlık olursa gün aşırı dedi,bakalım inşallah olmazz çocuğum kabız olunca ek gıda verirkende hep az vermeye çalışıyrum bu sefer bağırsakları iyice zorlanmasın diye