Vga16 Merhabalar, genel Sağlık sigortası borcum varmış 12 bin 😒 eşimin ve benim sigortam olmadığı için devlet otomatik sigorta yapmış neyse bu borcu sildirmenin bir yolu var mı o borcu illa ödemem mi lazım 😒