Yanı ne diyim aynısı oldu bizede .. çingene beşiği kurduk onda uyuttuk ayağımda beş dk da uyurdu alışmıştık zor gelmiyor du ayak. Ama asi olduk 6.ay bütün uyku düzenim şaştı . Ne gündüz ne gece ama bunun yani sıra dis problemlemi de doğdu. Derken 7 aya girdik şükür düzeldi yine ayağıma aldım. Az sabır annesi.. çok zor ama az sabır sağlıkları yerinse olsun.. benim kızım.grip oldu 2 gece 40 derece ateş gördüm ya sonra dedim ki boşver uyumasin boşver oyn ıstesin ama ihi olsun rabbim.evlatlariyla sinamasin hiç bir anne babayi