arkadaşlar oğlum bu ayın sonunda 2 yaşına giriyor ama hiç kelime çıkmıyor ağzından yani kendi kendine konuşuyor bana da bir şeyler anlatmak istiyor ama konuşamıyor yaşıtları olan 4 bebek tamamen konuşmaya başladı ister istemez kıyaslama yapıyoruz siz bebeğiniz konuşsun diye neler yaptınız yardımcı olursanız çok sevinirim