asliozdemir Kızım 4 aylık ve öksürme var ateş vs yok burnunu düzenli olarak temizliyoruz ama anlam veremediğim bir şekilde öksürüyor nedeni veya başına gelmiş anne var mı sizlerden fikir alayım
mekame3 asliozdemir bizimde öyle çok sık öksürmüyor ama arada öksürüyor ayağının altını bebek viks sürüyorum burnunu temizliyorum ve emziriyorum yapılacak tek şey bunlar
asliozdemir mekame3 evet bizde de öyle maalesef kreşe giden ablamız var çoğu hastalık ondan dolayı geçiyor bebek viks gece mı kullanıyorsunuz
Ebruylmz444 asliozdemir Benim bebeğim de sigara içenler gibi öksürüyordu burnunu sürekli temizlemeye dikkat ettim doktora götürdüm bir şey yok burnunu temizle dedi ve geçti ama bazen kuru öksürük var. Hırıltı burnu temiz değilse korkmayın bence benimki de aynı böyleydi ama yine de doktora götürmekte fayda var