serife111 Hanımlar oğlum 1 yaşında. Bu dönemde bebeğinin burnunu izotonik ve şırıngayla temizleyen var mı? Açmaya çalıştıkça tıkanıyor sanki
asselll serife111 zaten 3 yaşına kadar sadece izotonik kullanmanız gerekiyor diğer spreyler bebeklerimize henüz uygun değil artık oturtarak yapabilirsiniz daha rahat olur fazla basınçlı yapmayın ama orta kulak iltahabina çevirebilir
buyeni 1 yaşına kadar ne zaman hasta olsam kullandım. Bazen günde 5 6 kere serum fizyolojik ile temizliyordum hortum ile çekiyordum. Hiçbir zararı olmaz yeter ki burnu açılsın. Doktorlar da öneriyor
serife111 asselll normalde de kulağını karıştırıyor ama şimdi de karıştırınca korktum. Doktor sterimar bebek spreyi verdi o da açmıyor