simseklivekalpli sanabeyinalacam adet döneminde değilseniz 1 hafta ek koruma gerekir. Keşke yaptirmasaydiniz.
melis_t sanabeyinalacam ben ilk kızımda 3 aylık iğne ile korunuyordum sonra hormonlarım bozuldu kesintisiz adet gördüm bir ay boyunca sonra mirena taktılar bence iğne yaptırmayın 🥺
damlaozzz sanabeyinalacam Yaptırmayın hormonları bozuyor 3 ay kesintisiz kanamam oldu çok pişman oldum 2 doktora gittim ikiside bu iğneyi önermediğini birdaha yaptırmamamı söyledi iyice bi araştırın derim
annebalim_ simseklivekalpli bende düşünüyorum ne zaman yapılıyor nasıl oluyor gerçekten korkuyor mu bıraz bılgi verır mısınız rıca etsem
simseklivekalpli sanabeyinalacam annebalim_ yaptirdim ben 9 ay adet göremedim. Adet görememek her ay kendi kendine hamile miyim tribine girip korunamamak apayrı bi stres. Hormonları acayip bozuyor. Spiral bünyeme uymuyor sırf kanama gelsin diye üstüne spiral taktırdım 9 ay sonrasında.
simseklivekalpli Beybisii_ evet spiral taktirinca geldi çünkü spiral yaramıyor bünyeme. Öncesinde sürekli kanama yaptigi icin cikarttirmistim iğneden sonra yeter ki adet göreyim diye tekrar taktırıp cikarttirdim
Beybisii_ simseklivekalpli bende bugün gittim inanılmaz kasık ve altta ağrım vardı bişey yok dedi adet sokturucu istedim duphiston yazdı adet olunca gel hormonlara bakalım dedi
ravza0407 Bende aylik olanı yaptirdim sağlık ocağındaki ebe onu önerdi bana da doğum kontrol hapı gibi dedi.
ravza0407 Beybisii_ Emzirmiyorum ilk başta bir iğneyi olduktan sonra adet erken oldum onun dışında başka bir şey yapmadı