Birçok postta denk geldim ve artık gerçekten bilen birilerinin bu konuya açıklık getirmesini istiyorum. Çocuk konuşamıyor Dr gelişim geriliği için dil terapistine yada ne bilim bunun gibi dönemsel destek için psikologlara yönlendiriyor. Ama aile ilerde çocuğum bu raporla yaftalanır diye çocuğu ne psikoloğa nede başka bir dr’a götürmüyor.Lütfen gerçekten böyle bi durum çocuklarımızı etkiler mi? Gerçekten bilinçsizce mi yazıyoruz biri ama gerçekten bilen biri açıklama yazsın💐