ArasEgeninAnnesi Kızlar 2bucuk ay once sezeryan olmuştum sezeryan yerımde kızarıklık oluştu ne yapmam gerekiyor basına boyle gelen oldumu
Canansena ArasEgeninAnnesi genelde bütün sezaryen olanlarda aynı durum var bende 3 ay oldu bendede var bununla ilgili post açılmıştı arama butonundan bakstersen