Merhaba kızlar oğlum 9 gün önce doğdu 36 haftalıktı, solunum sebebiyle yoğun bakıma girmişti tam çıkacakken crp yükseldi, 16 iken yakaladılar ama şimdi 36 olmus yükselmesi normal dediler geri düşecekmiş, yeniden antibiyotik başlandı böyle bir süreç yaşayan var mı gerçekten çok zor bir durum