Merhabalar.
Evladım 2 buçuk aylık . Anne sütüm az olduğu için mama veriyorum. Yakın zamanda da 2 yaş aşılarını yaptık. Fakat aşıdan 1 hafta sonra yavrum rahatsızlandı ve hastaneye yatış yaptık . Bağışıklık sistemi değerleri düşük dedi doktor . Evladımın iyi olması için ne yapmam gerekiyor ? Yarın taburcu edecekler ya siz grip oldunuz sizden geçti ya da çocuk ta başka hastalık var biz bilemiyoruz dediler. Aklım karıştı ne yapacağım bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz lütfen ?