Arkadaşlar dün sütüm hiç gelmedi mastit olduğum için. Bebeğim çok acıktığı için mecbur biberonla mama verdik. 3 kere falan aldı totalde sütüm tam dolana kadar ara ara takviye ettik. Bugün biberonum kolaylığına hemen alışmış emerken o kadar ağladı ki silikon uçla emzirebildim zaten tam da çekmiyor nasıl düzeltebilirim bu durumu