Merhaba hanımlar çocuğum 3 yaşında tuvalet eğitimimizi tamamladık.arabanın bagajında lazımlık bulunduruyorum.heryer temiz hijyen olmuyor yada hemen tuvalet bulamıyoruz kacak vs engellemk adına.benim gibi olup bu çişi sonra siz ne yapıyorsunuz nereye döküyorsunuz yada atıyorsunuz yani aklım karışık acıkcası.