Kızlar ben 1.5 ay önce kadın doğuma gittim ve yumurtalık iyi durumda dedi sadece prolaktin yüksek çıktı hap verdi kullanıyorum adetim 30 gün de geldi eylülün 20 sinde bugün baktım ovulasyon günü diyor nette bugün 17. Gün ama kanama oldu ilk kahve geldi sonra pembe gibi sonra kırmızıya döndü bu kanama normal mi yumurtalık kanamasımıdır normalde gebeliğe engelmiş prolaktin düştüğü için olabilir mi endişelenmelimiyim ilk defa basıma geldi