Merhaba sevgili hanımlar,
Kızım şuan 4 aylık. 2,5 aylıkken göz doktoruna götürdüm. Gözyaşı kanalının tıkalı olduğunu söyledi. Sürekli antibiyotik damla kullanıyorum ve masaj yapıyorum. 1,5 ay oldu hala düzelmedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Varsa düzelmesi için neler yaptınız? Önerilerinize açığım. 🙏🏻🥲