Dcnk Yeni doğan bebeğim (16 günlük) süt içtikten sonra veya öksürüğünde kusarak boğuluyor nefessiz kalıyor yaşayan var mı ? Reflü mü ?
ardensss Dcnk bizde çok sık yaşadık korkulu bir süreçti benim için reflüden olduğunu düşündük. Reflü şurubu verdi doktorumuz onu kullanıyoruz 3.5 aydır
ardensss Dcnk aynıları yaşadım ömrümden ömür gitti 4-5 kez mosmor oldu nefessiz kaldı. çocuk nörolojisine gittik herşeyine baktırdık çok şükür birşey çıkmadı reflü şurubundan devam ettik