Sasah1441 tarif baya iyi😬 ama bukdr cok karışım yapmayın. Yani ıspanak varsa pırasa yada kereviz olmasın. Neden diyorum biliyomusunuz. Bebeğime corbaları bu sekilde yedirdiğimde alerji oldu🙂 2 çeşit yapın gerekirse corbasını , ama karışım olarak bazen ağır gelebiliyor.