Yine acemi anne ben karşınızdayım 😔 kızlar kızım 1 ay 4 günlük oldu. Bi uyku rutini tutturmuştuk aman Allahım bugün ağlıo emio ağlıyo emio, sürekli bu şekilde bi döngüye girdik. Mama vereyim dedim süt yetmedi belki diye onu da böyle günlerdir açmış gibi içiyor. Uygulaamada tam da bugün için büyüme atağı uyku düzensizliği ve fazla beslenme ister yazıyor. Tek bakmaya çalışıyorum valla onla beraber benim de oturup ağlayasım geldi yetersiz hissediyorum kendimi 😭😭😭 bugün nerdeyse hiç uyumadı sürekli ağladı emerken de ağlıo 😭 nolursunuz birseyler önerin söyleyin😔